Svar del 2

Skrivet den i Allmänt

Alva

Favorit butik? 

Abercrombie & Fitch
Favorit färg? 

Blandat
Favorit märke? (Kläder) 

A&F, Odd Molly
Ditt absolut snyggaste plagg? 

Har ingen speciell favorit, gillar mycket av mina kläder
Favorit bikini? 

Min vita med silvriga knappar på från Armani Exchange
Bästa plats på jorden? 

USA
Bästa minne? 

Har många fina minnen med familj och vänner men det jag kommer och tänka på nu var weekenden i Stockholm då vi var på Avicii. Var en ritktigt rolig helg med mycket skratt och konserten tyckter jag var riktigt bra! En 10/10 helt enkelt!
Vad gör du om 10 år? 

Om 10 är jag 24 och jag vill helst ha ett riktigt bra jobb som jag älskar. Och det ska hända mycket roliga saker. Jag ska förhoppningsvis ha kärlek vid den tiden och har jag inte det ska jag leva livet som singel. Jag har flyttat någonstans. Om det är i stan till en lägenhet eller om det är Usa det får vi se. Jag ska hinna göra allting jag vill prova.
Vad vill du bli när du blir stor? 

Jag ver faktiskt inte vad jag vill bli. Jag vill ha ett jobb där jag får visa vad jag går för och får mycket utmaningar. Jag vill har olika saker att göra och kanske ha ett resande jobb. Med möjligtvis smycken eller något liknande.
Har du rakt hår i vanliga fall? 

Jag har inte helt spikrakt hår men har heller inte lockigt. Så lite mitt emellan
Vad använder du för shampoo & balsam? 

Det varierar, men just nu använder jag av en serie som heter Blonde Me
Vikt och längd?

Runt 50 kg och är 160 lång

 

erik
försöker du puta ut brösten och göra så att de ser större ut än vad de egentligen är på vissa bilder?
Nej, jag putar inte med brösten på bilder eller i verkligheten
 
sk

tror du att du är bättre en de flesta elr nåt? 

Nej absolut inte. Jag tävlar inte mot andra och jag hoppas att det inte tävlar mot mig. Man ska vara sig själv och tycker människor om det ska man hålla fast vid det men inte på någon annans bekostnad. Va schysst helt enkelt!

tycker du det är viktigt med att bära märkeskläder? 

Nej, det tycker jag inte är viktigt. Man får ha dom kläderna man vill det viktigaste är att man själv trivs. Man ska inte bli retad för om man har eller inte har märkeskläder.
tycker du Att du ser bra ut? 

Ojsan... Eee, jag tycker inte jag är helt ful i alla fall. Vissa dagar har jag mer självförtroende vissa inte.

Anonym

köper du ofta kläder på nätet? 

Inte så ofta, det kan hända men ingen vana jag har. VIll helst se kläderna i verklighet innan jag köper något.
Vilken hemsida köper du på då? 

Köper jag något är det i så fall från Nelly.com eller ett märkes egen hemsida. t.ex. Ralph laurens hemsida osv...
Tycker du att alla är lika mycket värda? 

Ja det tycker jag. Sen behöver man inte tycka om alla människor för det men man ska inte döma någon utan ge dom en chans. Inte gå på utseende, pengar eller något annat dumt!

Du är en fantastisk tjej! älskar din blogg!

Tack så jättemycket, blir glad när jag får höra så snälla saker :)

Kajsa person 

Har du festat med alcohol någon gång? 

Nej.
Har du provrökt? 

Nej.
Finns det personer på din skola som du hatar? 

Hata är ett starkt ord men visst finns det folk jag inte gillar.
Ser du ner på personer som inte har specielt mycket pengar, som finns i din närhet? Alltså sånna på din skola!

Nej jag ser inte ner på dom. Man kan inte hjälpa i vilken familj man hamnar i så pengar har inte så stor betydelse för min del. Det är hur personen är som jag går efter. 
Hur mycket pengar får du i månaden? 

Blandat.
Hoppas att du svarar på allt!!! 

Ps// jag älskar dig du är as coll och typ min förebild! :)

Jag tog bort en del frågor som du ser men jag svarar inte på vad som helst! Förresten kan du behöva kolla din svenska stavning... :)

Tack, blir glad för peppande kommentarer :)

Anonym

Har du någon kille?

Nej, letar inte efter kille heller  

Använder du something före du plattar håret? 

Jag använder skydd mot håret så det inte slits lika mycket. Det kan vara olja eller värmeskydd.

Hur många gånger tränar du i veckan? 

Jag tränar i stort sätt varje dag. Det är det som håller mig vid liv :)
Vad använder du för smink? 

Jag använder mig av en kräm som jag lägger på för att sminket ska sitta bra på hela dagen. Lägger sen på en conciler på de fläckar jag vill täcka mest. Lägger sen en foundation så att hyn blir jämn. Tar sen också oftast lite mascara. En enkl

Kan du lägga upp någon bild på ditt favoritplagg?:)

 



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0