Svar del 1

Skrivet den i Allmänt
 
Stina:
Var finns A&F affärer? 
Den närmaste finns i Köpenhamn för våran del. Men butikerna finns lite överallt annars.

Var finns det Hollister butiker? 
Det finns däremot i Sverige. Jag vet att det finns i Täby, Stockholm och Malmö.

Vilket är ditt absoluta favorit klädmärke? 
Abercrombie & Fitch är absolut högst upp. Men jag gillar många olika stilar så hänger inte upp mig på just en typ av kläder. Så det finns många andra märken som jag också gillar mycket.

Bästa blusen? 
Min favoritblus är nog min Odd Molly blus som är beige.

vilka är dina 3 favorit skor? 
Mina bruna Prime Boots, vita Converse och mina svarta Vagabond.
vilket är ditt favorit program på tv?
Svenska Hollywood Fruar kommer högst!
Har din syster någon blogg! 
Nej det har hon inte.

Åå vad jag tycker om att läsa din blogg! alltid något nytt att läsa! Love it :D
Åå, tack så mycket. Gör mig jätteglad att du säger de :)
 
Lovisa:

Vilken är din favorit parfym? 

Abercrombies tjejdoft är den jag bär nu och måste säga att jag älskar den. Men min sommarfavorit var Ralph Laurens rosa parfym.

Hur länge har du spelat tennis? (du verkar vara grym på de) 

Jag har spelat sen jag var 6 år. Började i Ulricehamns tennisklubb när jag var 7 och spela där till jag var 12. Sedan kom Stefan (Steevs) och förändrade det ganksa mycket. Jag hade tänkt lägga av vid det tillfället för jag tyckte inte att jag utvecklades men när jag började spela med Stefan lärde jag mig nya saker och det gick framåt. Så sen dess har jag bara tränat med honom och även bytt till Thomas Sabo tennis club. Jag är glad att jag fotfarande spelar. Haha, tack! Träning ger ju resultat sägs det :)
hur många kusiner har du? 

Jag har 10 underbar kusiner. Min släkt är väldigt nära och jag är väldigt glad över att ha dom.
Har du bara Thomas Sabo smycken? 

Ja, just för tillfället är det bara så. Har bara ett guldhalsband som inte är från Sabo som jag fick när jag föddes.
Vilket är ditt favorit ämne i skolan (3st) 

Engelska, Spanska och Idrott
hur många länder har du varit i ? (vilka? 

Oj, svår fråga. Har rest väldigt mycket. Men har varit i stora delar av Europa, Kanarie Öarna 2 gånger, Usa 6 gånger och Thailand 1 gång mm! Men min favorit land är lätt USA!

Anonym:
 
Hur hade du det i Spanien?
Det var super bra. Det var riktigt skönt att komma bort från vardagen och bara göra saker man gillar under en vecka. 
 
Anna

Kan du lägga ut bilder på dina tre snyggaste outfits?

Absolut, ska fixa detta i ett enskilt inlägg :)

 

Josefin

Hej! 
Om alla du någonsin har älskat skulle finnas i erat hus och det skulle börja brinna och du fick endast ta med en ut!!! Vem skulle det vara?

 Hej! Skulle vårt hus börja brinna hade jag försökt räddat alla männsikor i det. Jag kan inte välja en medlem i min familj som jag älskar mindre än dom andra. Jag älskar alla lika mycket och vill absolut inte att något sånt här ska inträffa. Jag vill inte miste någon i min familj!

Är du nöjd med erat hus?

 Jag är nöjd med vårt hus, ja. Jag har bott här sedan jag föddes och jag trivs. Det har förändrats mycket sen dess men hade det sett ut som innan hade jag inte varit ledsen för det.
Vem är dom 2 snyggaste killarna i din klass?

 Större delen av killar i klassen tycker jag om som kompisar (resten gillar jag inte). Men det finns inga som är riktigt min smak så jag ser dom bara som bra vänner.
Hur sminkar du dig på morgonen?

 Jag börjar med att lägga på en kräm som gör att sminket håller sig bättre. Sen tar jag en conciler på ställen där jag till exempel vill täcka röda finnar eller något. Sen på med foundation. Just nu har jag färgat ögonfransarna så har ingen mascara. Men annars det också.
Hur mycket pengar får du i månaden? 

Jag har inte månadspeng så jag får det jag förtjänar ungefär. Jag är nöjd med det systemet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0