Söndag

Skrivet den i Allmänt
Hela söndag förmiddagen var jag hemma och städade. Vill få ordning på alla mina grejer och vill se till att slänga ut allt onödigt. Blev riktigt bra faktiskt. Och sen eftersom det var farsdag så firade vi lite. Dels gav jag och Fannie pappa en liten present och sen kom farfar och morfar på lunch.
Love my daddy!
 
 
Efter lunchen åkte jag till stenbockshallen för att möta Wilma. Hon ville nämligen ha med mig på p98s handbollsmatch. Man ställer upp för sina vänner! Så var där ungefär en timme eller nåt. Gick sen hem och förberedde mig för modevisning på Tingsholm. När vi kom dit vid kvart över fem hade det redan kommit mycket folk och vi fick köa till 18 för då skulle showen börja. Det var riktigt bra måste jag säga. Jag var såklart mest stolt över mina två kusiner som var med och gick! Så det var en lyckad kväll!
 
Fick inte många bra bilder så ni får nöja er med Blue man (viktor)!
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0