Resten av lovet

Skrivet den i Allmänt
Mitt lov bestod inte bara av Spanien utan var ju även hemma några dagar. Vi kom hem onsdagkväll ganska sent och började torsdagen med att gå till tandläkaren. Allas dröm att gå upp tidigt för det, eller nej skoja! Men resten av dagen blev bra. Var uppe hos kusinerna som jag givetvis saknat mycket och sen på kvällen var det Elfsborgsmatch. Då kom också Joel. Riktigt roligt att se matchen och den var oerhört spännande och eftersom att de vann blev matchen till söndagen ännu roligare med större guld chanser. 
Fredagen började istället med att åka till hudläkaren i Länghem. Det är en riktigt duktig tysk kvinna som kommer dit bara några gånger om året och jag har turen att få komma dit och kolla upp min hy där. Jag fick en ny kräm som är väldigt stark och kommer hjälpa mig med acnen. Det tar tid men kommer bli bra. Eftermiddagen var jag med Joel och Janne i borås och körde Gokart. Var sjukt roligt!! Jag hade bara kört en gång innan och var lite nervös men det var ju inga problem. Bara hur roligt som helst! måste jag göra igen! Blev sen en kväll på Carlssons skafferi med goa männiksor och mycket god mat! 
Lördagen var lugn. Sov länge, fixade håret, jobbade, tränade och spenderade kvällen hos våra grannar med mamma och pappa. 
Söndagen med stort S var här. Det var då Elfsborg skulle ta hem Sm-guldet och vi var på plats. Det var bland det bästa jag varit på. Känslan när hela arenan står upp och hoppar för att vi älskar elfsborg var mäktigt!! Man fick rysningar av att se alla dessa människor med samma vilja. Och viljan blev ju sann. Det var inte deras bästa matchen men när slutsignalen gått var det bara att rusa in på planen och fira tillsammans med alla andra. Mäktigt! Vi var tyvärr tvugna att lämna stan vid sju redan för att bussen gick då men vi hann se lite på torget och hade gärna stannat längre.
Men så slutade lovet och jag måste säga att det var en super bra vecka!! 
 
Nu kommer blandade bilder
Johan Larsson och Anders Svensson


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0