Fuerteventura

Skrivet den i Resor
Ja ber om ursäkt för dålig uppdatering den senaste veckan. Jag var ju först inte hemma och hade inte på internet under hela resan. Ville komma bort från Sverige och Ulricehamn. Och de senaste dagarna ville jag njuta av att vara ledig. Så nu ska jag skärpa mig. 
 
Min resa då. Det var ju som sagt till Fuerteventura vilket är en av Kanarieöarna. Så förra onsdagsmorgon tog vi bilen till Köpenhamn. Och flög sedan därifrån direkt till Fuerteventura. När vi kommer fram är klockan ungefär 18:00 och det är stålande sol och varmt fortfarande. Det kändes skönt att man skulle få tillbringa en vecka i det klimatet. Vi åkte med buss sen till hotell resorten som hette Playitas. Det var nästan som en liten by för området var riktigt stort. Det var en resort som var inriktad på sport. Så för min del blev det en hel del pass och så klart mycket sol och bad. Aktiviteterna var efter ett schema och man fick vara med på vad man ville. Jag var med på Zumba, Aerobic, Body toneing, Cyklade, Spela tennis, Fotboll och Gymma en del med. Så resan var riktigt bra. När vi skulle hem tog vi också en natt i Köpenhamn för att sedan kunna ha en heldag med shopping. Vilket var super. Så man kan säga att hela resan var helt rätt i tiden och den rockade!
 

Postat av: Lisa

Skulle inte du kunna visa det du köpte! :D

2012-11-05 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0