Torsdag...

Skrivet den i Allmänt
Jaha, då har torsdagen gått också. Jag tycker det går snabbt. Det är tur de. Jag har som vanligt tränat. Gick i skolan till ett hade tennis elevensval till två åkte ner till stan och fyllde på mina akrylnaglar. Gick hem och åt sen ner igen till banorna. Körde en och en halv timmes träning och sen hem och plugga lite. Ganska skön eftermiddag. Vi har spanska prov i morgon och jag hoppas att det är det sista provet överhuvudtaget på denna terminen. Man orkar verkligen inte lägga ner någon energi på skolarbetet men det är bara att göra det. Snart är det helg i alla fall!! Jag vet att det är ganska dålig uppdatering men känner att jag har det så just nu.
Här är min Pippi-tröja som min moster har stickat till mig. Blev jätteglad när jag fick den och bor i den hemma. Love it!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0