I´m feeling good!

Skrivet den i Allmänt
Känns riktigt bra allting just nu. jag har roligt och gör bara sånt jag tycker är roligt och umgås med sånna som är roliga och ger mig energi. Mycket med ordet "roligt" men det får en att bli glad. jag känner att sommaren börjar närma sig och det känns ändå som att detta kan bli en bra sommar. Jag kommer trivas som fisken i vattnet när vi väl får ledigt. Var hos tandläkarn idag och fick reda på att jag ska få tandställning den 25 juni. Jaja, inte så roligt tänker dom flesta men jag försöker se det positivt. Jag får det redan nu och inte när jag är 17 och det är jag glad över. Lite stål i munnen skadar väl inte :) Vi får se hur det ser ut. Blir en suprise :) Nu ska jag sova och räknar ner dagarna till skolavslutningen.
Bild från Stockholm i November.
Jag var riktigt glad då och är det nu med :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0