Blandat

Skrivet den i Allmänt
Pustar ut efter en lång vecka. Jag känner att jag bara har kastats in i verkligheten igen. Förvirrad och helt lost är jag egentligen men jag orkar inte klaga. Nu har jag bara några dagar kvar som 13-åring så det känns skönt! Veckan har varit fullspäckad så jag har varken hunnit packa upp eller komma i ordning med någonting här hemma. Så bilderna från Madrid har inte ens kommit in i datorn. Jag ska göra mitt bästa för att hinna med det i helgen men självklart ska det komma någon gång! Jag har nästan hela helgen planerad. I morgon är det Göteborgsvarvet som pappa ska vara med i. Då ska jag stå och ropa på han! På söndag ska jag få någon suprise av några kompisar. Har inte så mycket mer info om det. Så det blir nog bra! Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0