Bästa helgen på länge!

Skrivet den i Allmänt
Nuså, har jag tid för att sätta mig vid datorn igen. Det har varit fullt upp sen i onsdags. Jag fyllde ju som sagt år och hade kalas för de yngsta och äldsta här hemma i onsdags. Torsdagen började med fotbollsmatch mot Brämhult. Vi vann med 3-0. En riktigt härlig seger och jag är jättenöjd med hur jag spelade. Dock så vricka jag till foten 10 min in i matchen men fortsatte ändå spela. Det fick jag sota för och hade ont resten av dagen.

Dag 1 på fetsen:Klockan tre skulle vi vara nere på netto för att gå på 2 bussar mot festlokalen som ingen av gästerna visste om vart det var. Alla var spända och det var riktigt roligt när dom försökte gissa och jag skulle sitta med ett poker face och inte säga något. Det var Camoglam tema och gästerna hade verkligen ansträngt sig. riktigt roligt att se! Lokalen vi var i låg i Alingsås och hetter lejonberget. Det var inne i ett berg som man nästan kan höra på namnet och det var riktigt häftigt! Festen kan man bara förklara med några ord som: Fantastiskt, amazing, awsome, otroligt, pampig mm!! Det här var det bästa på länge! Efter allt som har hänt för min del är det så himla skönt att umgås med sånna som bryr sig om en och verkligen är där för just din skull. Alla är glada och man bara har roligt tillsammans. Jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv och foten värkte men det var bara att köra :) På den här festen spelade ålder ingen roll. Man dansade med alla och hade riktigt kul med alla! De flesta tog bussen hem vid tolv och vi somnade ungefär vid halv två.
Dag 2: Klockan 11:00 var det samling på netto igen för den som ville hänga med och spela Bechvolleyboll. Då fyllde vi en buss och åkte mot Göteborg. Spelade hög musik och folk började dricka redan då. Vi tog godis som frukost :) När vi var framme var det bara till att byta om och göra upp lag sen körde vi. Vi hade 6 lag och alla skulle möta alla. Man kan säga att vi hade en liten tunering. Det var en innomhus hall men med sand så det är ett ställe vi lätt kommer åka tillbaka till. Sen var det lite buffe innan vi satte oss i bussarna hem igen. Då var det jag som var mest igång. Hade nämligen druckit typ 2 Redbull så energi var inte slut för min del. Jag sjöng och var riktigt igång. Hur roligt som helst! När vi kom tillbaka till Netto igen fick den som ville hänga med hem till vårat place för lite gött häng. Här var det mat, lek, paketöppning och musik. Med tanke på att vädret var såpass bra så var vi ungdomar ute och körde dunken, fotboll, tennis mm! Kändes som sommar. De sista gick härifrån vid ungefär vid 22:00.
Det här var min och pappas fest! Jag är så stolt över min pappa som har fixat allt det här och jag är väldigt tacksam över att jag fick vara med en liten del på det hela med.
Så är jag jättetacksam för alla presenter jag har fått.
Och till gästerna säger jag bara: YOU ALL ROCK!!!
Nu kommer en liten del av alla bilder som jag har tagit!
Dag 1:
Hela gänget!
Framme på lejonberget!
(en del bilder är väldigt suddiga men vill ändå ha med dom)
Bäst klädd o temat var ingen mindre än TP :)
Let´s party!
Dag 2:
På bussen
Framme
Tejpa lite skadad fot ;)
Vinnar laget!

Postat av: Daddy Cool

Många bra bilder! Du äger! Som vanligt...;-)

2012-06-11 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0