up and down

Skrivet den i Allmänt
Som sagt det går upp och ner. Jag kämpar på just nu. tar dag för dag för att palla detta. Jag går och skvätter en tår stup i kvarten men försöker ändå göra mitt bästa hela tiden. Det här kommer lösa sig. det är i alla fall det jag hoppas på och vill! får se hur morgondagen blir.
Sometimes i just take my poker face and pretend that i am happy

Postat av: Minna

Vad har hänt? :(

P.s älskar din blogg.

2012-03-29 @ 17:23:30
Postat av: malin

snälla kan du bli lite mer fjortis ingen bryr sig om ditt extremt jobbiga liv? o snälla på nästa bild kan du väll försöka göra liiite mer duckface för de e så snyggt!:D NOOOT!!! du ser ut som en handikappadanka -.-

2012-03-30 @ 18:35:49
Postat av: Anonym

Men Gud lämna henne ifred!!!! Om du bara tycker illa saker behöver du ju inte berätta. Gå inte in på bloggen då.

2012-03-31 @ 09:14:53
Postat av: Alwa.

HAHA, mogen jävel som inte vågar stå för vad den tycker och kommenterar under namnet Malin. Asså seriöst vilket liv du måste ha. Efter som att du trackar ner på Molly måste du vara jävligt avundsjuk på henne och se henne som ett hot. Det roliga är att det tar två sekunder att kolla upp IP adressen. Haha, vem fan är det som är fjortis och trackar ner på folk via internet? Bitch please..

2012-03-31 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0