Summer and sun!

Skrivet den i Allmänt
Just nu längtar jag efter sommar och sol grymt mycket. Den svenska sommaren brukar ju vara lite blandat. Ibland jättebra ibland mindre bra. Men jag längtar ändå till just den känlsan av att vara fri från allt som kallas skolan och bara hitta på roliga saker. Vara med personer man tycker om och bara njuta. Så det skulle vara en perfekt sommar för mig. Men så har jag ett drömresemål. Jag vet inte när jag vill åka men någon gång vill jag verkligen åka till Hawaii. Det skulle vara rena drömmen. Bo precis vid stranden och höra vågorna på morgonen. Hur skönt hade det inte vart? Så någon gång i mitt liv ska jag ta mig till denna paradisön. Man ska inte klaga på Sverige men kolla! Hur läckert ser det inte ut egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0