Solen visar sig

Skrivet den i Allmänt
Nu börjar våren äntligen att komma. Den här dagen var helt underbar. Det kändes nästan som sommar. Vi spenderade våra två timmars hål idag ute i solen såklart. Vi satt på skolans typ "inne-gård" diggade musik, prata och solade. Så det fanns inte mycket att klaga på! Det var ungefär så min skoldag såg ut. Tre lektioner också men finns inte så mycket att säga om dom. Jag gick upp till Emilia efter skolan. Kollade läget med henne och snacka ut lite. Man behöver det ibland och hon är grym lyssnare så det var riktigt skönt. Tog på mig brillorna och gick hem sen. Det är en ganska lång bit. Kom hem och läste lite läxor, somnade och vaknade snabbt för var tvungen att ta på mig träningskläder. Cyklade upp med Elin och hade en go timme tennis. Fin dag! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0