Resan i lång text

Skrivet den i Allmänt
Då är jag hemma igen. Har vart det hela dagen men har inte orkat ta fram datorn på hela dan. Som sagt så har jag varit i huvudstaden. Vi åkte upp i Fredags morses. Det var en förväntansfull bil som åkte ut på vägarna. Det pumpades musik och det var grym taggning. Mycket skratt! När vi kom fram snurra vi först runt inne i stan för mamma visste inte riktigt vart vi skulle men vi hittade hotellet till slut. Jag, Fannie, Wille och Tilde delade på ett familjerum. Vi bytte om till konsert kläder och gick ut på stan för att äta lite. Vi tittade även i lite butiker för vi hade ganska mycket tid. Vi åkte ut mot globen vid ungefär fem och jag var taggad till tusen verkligen. När vi kom in var det några "före DJ:s" som spelade. Så det började inte riktigt då. Men vi kom igång efter en stund. Avicii steg på vid sju och då jädrar. Alla drog i gång riktigt mycket och det var hur go stämning som helst. Jag och Wille kom in i klungan ganska långt fram så det var jättevarmt men sjukt roligt. Så det var en riktigt rolig upplevelse. Vi kom tillbaka till hotellet vid nio och då gick vi och åt. Sen drog vi upp på rummet och var uppe en ganska lång stund till. Vi hade riktigt roligt i alla fall vi fyra :) På lördagen gick vi ut på en shopping runda. Jag hitta massor av roliga saker. Så jag kan sumera den här resan som det bästa jag gjort på väldigt länge! Kommer aldrig glömma detta! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0