One day left until the weekend

Skrivet den i Allmänt
Bara en dag kvar=glad Molly. Idag har det varit lika lugnt som vanligt. Och idag har vi också utnämnt Ida till dagens klantigaste. Hon råka tappa en burk med typ mer än 300 pälor i som vi fick plocka upp. Vi kom från lektionen 20 minuter efter att vi ahde slutat. Då var vi jätteglada på henne. Vi gick i alla fall ner till stan sen och fika lite. Prata en hel del också. alltid mysigt! Vi kom tillbaka till skolan hade data och sen drog jag för att träna. det gick faktiskt ganska bra. Jag ska bara sluta tänka på vad jag gör och bara göra det. de är nog mitt enda problem när det gäller tennisen. I eftermiddags har jag mest gått runt här hemma. Ska plugga lite nu. Och ikväll är det träning igen. Gött! Så nu är det bara morgondagen kvar innan denna skolveckan är slut. Happyface! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0