Min fredag

Skrivet den i Allmänt

Ingen bra uppdatering nu på sistone. Ber jag om ursäkt för men har massor att göra hela tiden just nu och då blir det bloggen som får ta stryk av det. Men men, ska i alla fall berätta om min dag igår. Jag var så klart i skolan. Det var inte så jobbigt utan det kändes att det var fredag och att snart veckan var slut. Solen sken starkt och det gillar vi. Efter skolan gick jag och min älskade syster ner till torgstallet och åt sen tog vi också en sväng förbi affären Heléns hus. Där vi hitatde varsin blus som vi la undan till idag så att mamma kunde komma och betala. Vi gick hem och satte oss ute på alltanen. Riktigt mysigt var det. Sen ringde brudarna på mig så då drog jag till Smilla först. Vi hade allmänt jätteroligt. Var ute ganska mycket. Sen åt jag, ida och elin hemma hos elin. Efter maten gick vi och spela fotboll med Elin Wiberg och hennes kusin. jag började sen frysa hur mycket som helst och då hängde elin svensson med mig hem så sov hon här. Så det var fullt upp hela dagen men hade riktigt roligt så ska verkligen inte klaga. puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0