Make it like you want to have it.

Skrivet den i Allmänt
Man får det inte bättre än vad man gör det. Så det är bara till att se allting poistivt. Min dag har faktiskt varit bra. Det är bara tisdag men det kommer nog gå snabbt nu dom sista dagarna hoppas jag så fuck off nu kör vi! Jag var med Ida och Smilla idag efter skolan. Plugg inför matteprovet blev det. Vi får se hur det går i morgon. Man vet aldrig. Men godkänd kommer jag nog bli. Så fick Elin för sig att vi skulle cykla till träningen idag. Så det var bara att plocka fram cykeln för första gången på VÄLDIGT länge! Däcken var inte helt pumpade och jag var lite orolig för att min balans är inte dne bästa. Men det gick faktiskt bra det med. Träningen gick toppen och allt flyter på som det ska nu. Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0