Loveley friday

Skrivet den i Allmänt
Att fredagar på något sätt alltid blir bra. Det är tur det. Förra veckan spendera jag hela min fredag i Stockholm. DEt var riktigt skönt för då hade man en extra ledig dag. Idag har jag däremot varit hemma. Det går ju inte jämföra, förra helgen var den bästa i mitt liv och skit rolig men denna dagen var inte heller så dum. Jag och mina kompisar har väldigt roligt tillsammans vilket underlättar när man går runt flera timmar i en iskall skola. Vi hade lite prov och läxförhör idag och jag blir nog godkänd i alla fall. Så fick vi tillbaka ett resultat på en bokredovisning och jag fick A. Så stolt och glad blev jag. Det var liksom upp med handen i luften och "yeea" när jag kom hem. Med mig hem var också ida och Elin. vi beställde hemkörningspizza och kolla på wallander. Körde också lite ligretto. Så här ska det vara! puss<3
En bild från i förrgår tror jag när jag kände för att ha lite roligt :)
Ni får bjuda på denna tjejer. (Vi åt inte upp allt) det var hur mycket som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0