Blogg paus

Skrivet den i Allmänt

Pallar,orkar,vill inte blogga just nu! Att få en kommentar om att man har ett "duckface" är inte så roligt. Säger bara tycker man att jag har det behöver man ju inte gå in här över huvudtaget! Och vill man inte höra mina känslor så ska man inte gå in här heller! Nu tänker jag i alla fall inte skriva eller lägga ut på ett tag. Måste försöka ta tag i mig själv och bygga upp ett självförtroende! För just nu är jag på noll! Härlig fredag..


Postat av: Ingrid :)

Bry dig inte om den kommentaren! Du skit snygg ju! :)

2012-03-30 @ 23:28:33
Postat av: Cajsa

Håller med Ingrid! Lyssna inte på vad dom säger. Du är underbart snygg.

2012-03-31 @ 09:21:17
Postat av: Angelica Brandborg

bry dig inte om de Molly, folk som håller på så är bara avundsjuka och vet ingenting bättre, du är stark!

2012-04-07 @ 19:04:29
URL: http://angelicabrandborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0