Studenten

Skrivet den i Allmänt
Som sagt har jag varit på studentfest. Idag var det nämligen Boråsarnas tur att få springa ut i friheten och min tenniskompis Rasmus har gått gynasium där så idag var det hans dag. Och jag är jättglad för hans skull och det var riktigt roligt att fira honom. God mat, musik, trevligt folk och dans. Kan inte bli så mycket bättre. Han betyder väldigt mycket för mig så det är härligt att se han så lycklig. Han åkte in mot Borås medans vi fortsatte med dansen ett tag.
Hans stora syster Rebecca!
Min outfit idag var : Linne-Odd Molly/Jeans-?/Skor-Tommy Hilfiger/smycken-Thomas Sabo

Postat av: Daddy Cool

Bra bloggat bruden! Visst var det en skön afton - underbart att se Rasmus ikväll -en guldkille!

2012-06-08 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0