Friday

Skrivet den i Allmänt
Har varit en ganska lugn dag. Har hängt i Stadsparken,ätit glass, tränat och kollat Em-matchen. Var ju inte direkt stolt över Sveriges insats. Det var verkligen inte bra! Hela svenskafolket gör sitt för att få fram lite segrar men det hjälper ju tyvärr inte. menmen det kommer la fler matcher någon gång. Bra dag har det varit i allafall.

Oyeeaaa!




Postat av: Alice

Hej jag har en liten fråga!
Såg ett inlägg där du hade tipsat om Exuviance hudprodukter och jag undrar ifall du är nöjd med resultatet av dom?
Om det har hjälpt för din hy?
Tycker i alla fall inte alls det ser ut som att du har dålig hy nu :)
Tacksam för svar.
Din blogg är jätteintressant och rolig att läsa, kram :)

Svar: Hej! ja jag är faktiskt nöjd. Min hud har blivit bättre. Det gäller ju bara att man är noga och verkligen tar det varje dag för att det ska funka. Så bara man kämpar på med det och orkar så ger det resultat :) Så jag rekommenderar det! Tack, jättesnällt sagt av dig för man vet ju inte hur andra upplever ens hy :) Härligt att du tycker om bloggen :) ha det bra! kram :)
Molly

2012-06-16 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0