Cross-SM

Skrivet den i Allmänt
Idag har jag mesta dels varit på Crossbanan här i Ulricehamn. Det är nämligen Sm där denna helgen. Dom flesta tror nog att jag inte är intresserad av sånt men jag tycker faktiskt det är riktigt skoj! Jag skulle själv vilja pröva köra någon gång :) Jag kanske inte är bra på det men det spelar ingen roll, det verkar så sjukt roligt! Ljudet som hörs när alla startar är oslagbart! Riktigt häftigt! Så jag ska ut dit i morgon igen. Då går finalerna. Ikväll har jag packat för att dra till Båstad i morgonkväll. Det ser jag fram emot. Ska åka med Joel och Cia + några andra från Ulricehamn. Så då är det tennis som gäller. Jag tror inte jag kommer uppdatera därifrån för appen på mobilen krånglar och jag kommer inte ta med datorn men vi får se. Appen kanske startar igång igen. Ni får i alla fall ha grymma dagar!















Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0