Camping trip

Skrivet den i Allmänt
I går morses blev jag väckt av att Fannie sa "Molly vi ska ut med husbilen så du måste gå upp!" Jag tog mig upp och åt frukost. och Fannie hade ju såklart rätt. Vi skulle ut men vart vi skulle visste ingen. Vi hade många olika förslag men vi packa i alla fall och drog iväg hela familjen. Jag vet att vi åkte mot Jönköping men sen somna jag så har ingen aning om vart vi tog vägen. Bara att vi kom till ett ställe som hette Mankaryd med världens minsta camping. Nästan inget folk och ganska dött. Men det var skönt. Att bara dra iväg och bara ta det lugnt. Latja lite med en fotboll, läsa modemagazine och lyssna på musik. Det var riktigt mysigt! Så åkte vi hem idag. Lagom smester.
 
Älskar er!

Postat av: Daddy Cool

Och vi Dig!!

2012-06-25 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0