7/6

Skrivet den i Allmänt
Idag var det ju som sagt niornas stora utklädningsdag. Det var riktigt roligt att se hur så många har ansträngt sig för det här. Jag hade bara två lektioner på hela dagen så jag var en av dem som satt i pelar i stort sätt hela dagen för att kolla på detta. Alla såg så glada ut och det är verkligen något jag ser fram emot. Man är glad för deras skull att det är deras sista dagar på Stenbock jag önskar bara att det kunde vara så för mig med. Men vi har ett långt och härligt sommarlov som väntar så det är bara att njuta. Annars idag har jag tränat tennis två gånger och varit med Emilia. Har också hjälpt min syster med att göra sig i ordning inför deras avslutningsmiddag som man har i 6:an. Hon blev verkligen jättefin. Önskar att det var jag som skulle ut och ha lite roligt men istället var jag i tennishallen. That´s my life for the moment. Är nu ensam hemma hela kvällen så jag tar det ganska lugnt.
Tog inga bra kort på spexet så ni får titta runt på andra bloggar.
men tog kort på min fina syster som jag hoppas har haft en grymt bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0