Tjabba tjena hallå

Skrivet den i Allmänt
uppdateringen är inte den bästa här dirket men har ingen koll på vad jag vill skriva. Men i alla fall så har jag haft en skön dag. Har varit med Evelina och Fannie. Vi tog lunch på Torgstallet och efter det gick jag upp och träna tennis med Steeven. Det gick riktigt bra även om jag var ganska trött. Nu ska jag packa det sista inför resan till Båstad och resan ikväll. Vart vi tar vägen får vi se. Vi får se hur mycket jag bloggar. Annars får ni ha det grymt bra. Morsning korsning!
 
Det är bilder från förra sommaren när jag träna i stort sätt varje dag och hade lika roligt varje gång!

Postat av: Mariana

tennisveckan it its!!! :)

Svar: Yes! Något att se fram emot :)
Molly

2012-07-03 @ 16:47:25
URL: http://marianas.se
Postat av: Daddy Cool

Vilka bra bilder!! vem är fotografen? Måste va grym....

Svar: hahah ja vem kan det va? :)
Molly

2012-07-06 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0