Kusin Jacobs konfirmation

Skrivet den i Allmänt
Hela eftermiddagen och kvällen igår var jag på konfirmation. Det var min kusin Jacob som tog konfirmation. Det var först i kyrkan med sång, böner och framträdande. Och sen var det mat, spel och tårta hemma hos dom. Det var en jätterolig dag och våran släkt är speciell på ett väldigt bra sätt! Vi har alltid roligt när alla träffas och skrattar en hel del. Jag och Fannie sov där så vi tog en sväng till Ica igår kväll med Jacob sen gick vi runt hela stan typ innan vi kom hem. Haha, det var skoj! I morses var det gudtjänst och nattvard som vi också var på. Nu har jag kommit hem från Bryggan för jag, mamma och Fannie tog lunch där efteråt.
 
Min outfit igår!
 
Bilderna i kyrkan blev inte jättebra menmen.
 
 
 
kort utanför kyrkan.
 
hemma hos Anderssons
 
Våran släkt rockar!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0