Wild ones!

Skrivet den i Allmänt
Måste erkänna att ha två timmars hål mitt på dagen är jätteskönt. Hade ju hällre slutat men ändå. Bättre att var aledig än att ha lektioner. Vi hade ju såklart klassråd, syslöjd och data med men det räknas ju nästan inte. Men syslöjd är ju faktiskt ganska roligt. Vi tovade idag. Haha, jag kan inte påstå att jag är bra på det men det blev något i alla fall. Så hade jag tennis idag med. Var riktigt roligt och gick toppen bra. Spela hur säkret som helst blev typ förvånad själv. Jag ska nämligen tävla nu inom typ 2 veckor och eftersom att jag inte är så van vid det så ser jag fram emot det jättemycket. Då är det bara till att göra sitt bästa och ha roligt. I eftermiddags har jag gjort kräftsoppa för första gången i mitt liv. Blev faktiskt gott. Så jag har imponerat på mig själv idag. Så nu ska jag iväg och träna igen. puss<3
Iphones nördar!  Och fråga mig inte vad det är till vänster för det vet jag inte själv :)
Deras grejer blev i alla fall någonting...
Någon fastnade.
Och jag fortsätter att le som tur är!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0