Vi jobbar på det...

Skrivet den i Allmänt
Kan bara sätta en stor :) på denna dagen. Har haft sjukt roligt. Okej, om man bortser från vissa lektioner som går i snigeltakt så kan jag bara säga att det här börjar bra. Det är flams och skratt på högsta nivå. Men vi lever ju bara en gång så varför inte bara köra. haha! Man ska bjuda på sig själv annars har man inte roligt. Så det är det vi gör. Som tur är så är jag inte ensam om det. Utan mina älskade kompisar är det med. Vi kastar skor, rivs, skrattar och vem vet allt vad vi gör. Men men jag klagar verkligen inte på det. Så skolan har vart bra. Vissa lektioner bra vissa inte. Så är det. Vilma Efra kom hem inatt från Thailand så jag och Ida gick till henne direkt efter skolan och var där typ hela eftermiddagen. Mycket roligt att träffa henne igen. Alltid lika go och glad. Jag och Ida tog följe hem och var nog så oseriös man kan vara. Så ja ni fattar vart nivån ligger. Nu ska jag plugga lite eftersom att vi har redan fått läxor. drygt! Så nu kommer den seriösa delen av dagen kan man säga. puss<3
Var så nöjd med flätan som gick jag ut då blåste den ut direkt..
idrotten kom
Glassparty
11:11
Välkommen hem du!
Fin osv...


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0