Trettondagsafton!

Skrivet den i Allmänt
Kom precis hem från Borås. Har varit på bio. Vi såg New Year´s Eve. Den rekomenderas starkt. den var jättebra och det var en riktigt mysig film. Lite känslosam också men verkligen värd att se. Efter bion åkte vi och åt på ett ställe och det var typ bara vi där. Lite grows var det men riktigt god mat och mysigt så jag tackar sällskapet för denna kväll. Nu ska jag sova för jag är hur trött som helst. puss<3 God natt!
Ps. Jag kan fortsätta att videoblogga om ni vill men kommetera gärna om det är något speciellt ni vill att jag ska prata om :)

Postat av: hanna

jag vill gärna att du videobloggar mer! Skulle vara jättekul, verkligen!:)

Och en fråga, hur länge har du varit ihop med din pojkvän (William var det va?) ? :)

2012-01-07 @ 22:58:41
Postat av: anonym

Gör videobloggar! Jag vill höra din fina röst!

2012-01-10 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0