Tillbaka

Skrivet den i Allmänt
Så nu får jag sluta med det här. Nu ska jag börja blogga som vanligt. Inte vara så tråkig som igår. Ber om ursäkt för det. jag förstår mig inte riktigt på mig själv just nu det är mest det. Så vi behöver inte gå in på det mer men vi kan säga så här har haft bättre dagar i mitt liv. Så är det. Idag har jag vart i skolan som vanligt. Inget speciellt direkt. Så i eftermiddags var Evelina här. Jättemysigt. Vi spela spel, bada och plugga typ. En del riktigt goa skratt. Kan man aldrig få för mycket av. Så titta jag på film hos Elin med. Men nu är jag jättetrött och lägger mig tidigt ikväll. God natt!
Blandade bilder från gårdagen och idag :)
Elin=Rosa Molly=Blå Ida=söt
Egenforskning...
Hanbollsmatch. Bra jobbat Sverige!
Är Evelina sur? Nejdå, hon spelar :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0