Sista dagen på helgen går för fort...

Skrivet den i Allmänt
Då är börjar den här dagen gå mot sitt slut. Gillar verkligen inte den känslan när man vet att man måste hoppa upp ur sängen i morgon innan tuppen ens har vaknat. Så ska man orka med en hel skoldag. Inte alltid det lättaste men kan ju inte göra något åt det så ingen ide att klaga. Idag har jag i alla fall börjat dagen med att åka ut till Marbäck och gick en promenad i en timme med familjen+mormor och Allan. vi gick ut i skogen någonstans så det var mycket snö. När vi sen kom tillbaka skjutsa pappa in mig till stan för jag lovade att kolla på när Ida och dom spela. Och dom vann så det var ju roligt. I eftermiddags har jag varit med Evelina. Vi åkte till golfbanan och åkte pulka och sen var det spel maraton. Igen:) Fannie hade Tilde här så vi var med dom med. Nu har jag pluggat en stund och känner mig förberedd för veckan. Hoppas på massa roliga saker nu. Det är det jag orkar. Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0