Right here right now

Skrivet den i Allmänt
Kan inte direkt klaga på denna dagen. Har haft fullt upp hela tiden. Började med att Elin messade vid typ tio och frågade om jag skulle med ut och gå. Jag låg i sängen då men gjorde mig i ordning snabbt och hoppa i "promenad skorna". Vi gick inte långt men det var riktigt trevligt. Elin är ju som en syster för mig så det är tur jag har henne i alla stunder. När jag kom åt jag frukost och sen var det bara till att byta till träningskläder. Så körde jag en och en halv timme med Stefan och Max. Det var riktigt roligt. Tennis är verkligen sjukt roligt. Man bara njuter när man står på banan. Det har också varit en cup här i stan som heter Minutencupen. Och det är en innomhus tunering i fotboll. Där var jag några gånger idag och såg på matcher. Uifk vann så det var ju skit bra. Har också varit en snabbis på ett kalas. Så jag har hunnit med rätt mycket idag. Tur att jag utnytjar att jag har lov. puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0