Prov, läxförhör osv...

Skrivet den i Allmänt
Mycket sånt nu asså. Därför blir det mindre tid åt allt annat vilket är riktigt dåligt enligt mig. Så då förstår ni varför jag är kass på att uppdatera. Idag hade vi bilogi prov och matte läxförhör. Jag tror att det gick bra. Hoppas det i alla fall. Så mer kan jag inte göra. I eftermiddags var jag med Wilma. Vi badade i typ en och en halv timme och det var riktigt girltalk kan man säga. Men det är alltid mysigt så en great eftermiddag. Jag har också tränat tennis. Det är ju nämligen så att jag har match i helgen i borås. Klockan fem i borås tennishall, Be there!! Taggar redan. Men nu blir det till att titta på gårdagens mammor och minimodeller. Morsning<3
Stefans nya lya. Han är alltså nu U-hamn bo.

Postat av: Linda

åhh vad fina bilder! =) gillar din design på bloggen också =)

2012-01-28 @ 10:34:49
URL: http://phung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0