New gånger 2!

Skrivet den i Allmänt
Det är ju så att nya Thomas Sabo Sterling silver kollektionen har kommit. Man blir helt chockad över hur man kan komma på så mycket bra och snygga grejer. Det är lite mer elegant nu eller vad man ska säga. Så man blir väldigt fin om man bär det. Så idag fick jag turen och pappa hade med sig kollektionen hem. När man satt där kände man sig som ett litet barn på julafton. Man ville verkligen ha ALLT. Men det klart jag inte kan få det men jag fick två riktigt fina grejer som jag blev jätteglad över. Det var en ring och ett hänge. Passade mig perfekt. Kommer använda det mycket!

Vad tycks? Kommentera gärna!

Postat av: anonym

SNYGGT, du!

2012-01-16 @ 07:39:23
Postat av: Anonym

Fint :)

2012-01-17 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0