Long time

Skrivet den i Allmänt
En dag som den brukar. Inget dirket roligt. Bara samma. Man går dag ut och dag in everyday. Lite trist. Det enda som var annorlunda var att idrotten var typ för första gången jobbig. Vi körde "mjölksyre" övningar. Säger bara att jag känner mig som en 80-årig gammal tant i benen men hoppas att det ger något. Har vart och hälsat på min farmor idag på lassarettet alltid lika roligt att träffa henne och jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart. Nu ska jag ta ett dopp i poolen och bara götta mig. ha det bra!
Dagens:

Kofta/ Berkley    Linne/Spanien?  Jeans/ Abercrombie & Fitch  Smycken/Thomas Sabo
Bjuder på lite halv fula bilder

Postat av: Ida

Hej, kan inte du videoblogga oftare? :)

2012-02-01 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0