Last day!

Skrivet den i Allmänt
Sista dagen på lovet då. Det har faktiskt varit ett grymt lov. Även om det inte har varit någon snö :( Jag har nog hunnit med i stort sätt allt jag ville men kunde gärna ha haft typ en eller två veckor lov till. Men jag kan säga att avslutningen kunde inte varit bättre. William har nämligen varit här. Så jag var nog världens mest lyckligaste tjej. Så ja då förstår ni att min dag har varit bra. Har också försökt bestämma vad jag ska ha på mig i morgon. Men jag insåg sen att det är bättre att se det  i morgon. Men har några förslag i alla fall. Nu tittar jag på film och ska snart äta lite. Ska nämligen träna i kväll så måste ha mat :) Kameran kommer joina ikväll så kommer kanske lite bilder. Puss<3
Ps. Vill tacka för kommentarerna om att ni vill att jag ska fortsätta videoblogga. Det kan jag göra, men blir ju inte lika ofta har inte tid med det nu när skolan börjar. Men någon gång ibland.

Postat av: Wilma Danielsson♥

Nu är vinnarNA av veckans blogg dragNA.

Kika in och kolla om just DU vunnit!



http://wilmadanielssons.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment



Kram♥

2012-01-09 @ 18:44:13
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0