Lång dag!

Skrivet den i Allmänt
I morses var det jag som vakna först i hela stan känndes det som. Man såg inte en kotte och jag förstår alla som sov. men jag hade inget val utan det var upp och börja tagga. Match gick sådär. Blev sjukt nervös men jag vet inte riktigt varför. fick typ en blackout och spela helt annorlunda mot igår. Kunde inte slå en forehand ens. Inte bra men det handlade nog också om mitt huvud. Hade tankarna någon annanstans på någon annan vilket gjorde att det blev som det blev. Så är det. Är inte så mentalt stark just nu. Men hoppas på bättre tider. Kom hem och drog till backen direkt. Det var Fannie och Evelina som skulle ut så då hängde jag på. Så var jag där till fem. Riktigt härligt är det att ha på skidorna igen. Träffade även mina kusiner. För roliga är dom att mula mig  med snö i hela facet. Måste ge igen någon gång :)
Perfekt dag för skider!
Tog ett dopp i plurret med.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0