humor på låg nivå!

Skrivet den i Allmänt
Vi har verkligen kommit in i ett stim med skratt. Typ hela dagen har vart sjuk. Vi började med lite klassråd och sen var det första gången för oss att ha slöjd. Vi hade syslöjd och tovade med sopa och vatten. Lite lätt klabbigt och speciellt när man blir typ helt nerhäld med vatten. Kul gjort av min klasskompisar. Efter det hade vi typ besutls ångest. Det var så kallt och regnigt så vi visste inte om vi skulle orka gå hem till någon eller om vi skulle vara kvar på skolan i två timmar. Vi valde att vara bekväma och var kvar på skolan. Men det var faktiskt ganska roligt så vi klagade verkligen inte. Men som ni förstår så var vi väldigt löjliga. Men det är sköna för man kan verkligen vara sig själv med min kompisar. För dom förstår en liksom. Så det här var en toppen dag. Det var data sista lektion sen var det elevensval men blev inget för mig. Stefan var i Gbg med sin brorson som har cancer :( så synd om honom! Så jag var hemma typ ett. Skönt!
Dagens:
Fint förklädde
hello beautiful!
Camwow!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0