En gång blond=alltid blond!

Skrivet den i Allmänt
Haha, ja jag är blond jag vet. Men nu menade jag faktiskt håret. I morses väckte mamma mig och sa att hon kunde åka ner och fixa hela familjen i håret. Och det tackar man ju inte nej till så hela familjen åkte ner till salongen. Så alla blev extra piffiga och snygga nu så här i början av året. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Tittat på film och var ute och gått lite. Det är så underbart att ha lov men nu är det bara några dagar kvar :( Får göra det bästa av det. Spenderar kvällen med ida i alla fall. Mamma och pappa är inte hemma så fick ringa hit henne eftersom att allt inte blev som jag tänkte... Menmen vi har jätteroligt så det här är toppen! ha det bra! puss<3
Finfin!
Tur att man har något att läsa...
Bartendern Ida :)
hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0