Dålig uppdatering...

Skrivet den i Allmänt
Ber om ursäkt för riktigt dålig bloggning senaste tiden. Men det känns just nu som att jag har lite annat som är viktigare. Jag måste kunna sköta mig själv och vardagen före bloggen. Jag kommer absolut inte sluta blogga nu men måste ta ett break. Får se om det  blir på några timmar eller någon dag. Nu taggar jag för match och måste verkligen ha tankarna på rätt ställe. Nu kör vi!
Vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått. Ni är så gulliga!
Fanny du ville veta hur man fick två bilder bredvid varandra. Då måste du ändra storleken från 400 till 300. Då får de plats:)

Postat av: Fanny Thai

Tack för svaret Molly, fortfarande lika fin som vanligt!

Kram! :)

2012-01-28 @ 15:36:26
URL: http://fannythaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0