Back again!

Skrivet den i Allmänt
I morses var det bara till att gå upp tidigt igen och göra sig i ordning för en ny skolvecka. Jag har inte riktigt kommit in i det än men det går hyfsat bra ändå. Startade morgonen med min första tekniklektion på Stenbock. Läraren pratade mest men ändå. Kommer nog bli roligt. Annars har dagen varit som vanligt. Det har inte börjat så jobbigt i många ämnen vilket jag är väldigt glad över men förmodligen kommer det. Så i eftermiddags har jag legat och kollat på gamla Svenska Hollywoodfruar avsnitt. Jag diggar verkligen den programet. Dom är så sköna och lever verkligen ett roligt och händelserikt liv. Man blir bara väldigt glad över att se det. Så kom Stefan med fika. Jag var ju själv så jag behövde lite sällskap. Och snart ska jag iväg och träna. Kan ju inte klaga. Puss<3
Instagram Teenager posts:


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0