2011´s sista afton!

Skrivet den i Allmänt
Nyårsafton var här och det var sista kvällen för 2011. Min kväll var riktigt bra. Vi hade gäster här och dom var hur sköna som helst. Jag fick lära känna några nya men också gamla godingar. Det var familjen Rydells som var här och även pappas gamla jobbarkompis som har vart som en typ extra pappa för oss hela tiden.Vi har känt han sen vi gick i blöjor och han har varit den lite barnsliga men roliga vuxna liksom. Han heter Kristian(Krille) och han var här med sin flickvän jennifer och hennes son Milou. Så det var en härlig blandning med folk och blev jättelyckat. Vill ge beröm till mina föräldrar som fixar allting så bra och gör så att vi får det fint här hemma och god mat. Men även jag och Fannie hjälpte till så det är jag faktiskt stolt över. Det var familjespel, bad, wii, prat, fyverkirer, musikquiz med mera som kvällen bestod av. Fantastiskt var det i alla fall så tack alla som bidrog. Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att ni fira in det nya året ordentligt. Nu ser vi fram emot ett bra 2012! Nu kör vi!
Min outfit:
Svart blus- Gina tricot
Bruna skin shorts- Zara
Smycken- Thomas Sabo
Så stilig
Joel,Molly och Fannie wiho!
Hela gänget. Lyckades inte få en bild med allas blickar i kameran men det här var nog den bästa:)
Körde tummen upp för underbar kalkon. Grymt bra mamma!
Mötte Joel i  Worfeud... ... att jag aldrig ska lyckas vinna där.
Så himla skön kille det där!
yo bro!
rock´n roll!
Crille,Fannie,Jennifer,Molly,Joel
Tolvslaget kom och vi skåla in det så att det hördes!
Kramades och önskade varandra Gott Nytt!
Checkade fyverkirerna!
Pappa satte igång våra raketer då var det pangpangpang och fina färger!
badade också in 2012.
festen började igen och slutade vid 3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0