Wihiie!

Skrivet den i Allmänt
jag är så glad. Har tränat tennis med ett grymt gäng. Jag gjorde bort mig lite men det gör liksom inget. Det blir till en vana. Så är det helg snart med. Jag har också min stora kärlek som betyder mest för mig. Så vad kan jag klaga på liksom? Nej nu är det bara att köra. Bara att göra det jobbiga plugget nu och se fram emot morgondagen. Sov gott godingar! puss<3
Jag och Elin tog på oss kepsarna och glasögonen sen var det bara att njuta av att solen var framme :)

Postat av: Maja

Hej, ville bara fråga om du går på någon mer sport än tennis, vilken isf? och vilken sport tycker du är roligast av dem, om du går på nån mer? :)

Rolig blogg du har, tittar in så ofta jag hinner!

Fortsätt så här, fast kanske med lite fler videoinlägg. Vore SKOOOOOOJ!!! Ha det bra, fortsätt kämpa:)

2012-02-24 @ 17:43:17
Postat av: Anonymous

Är det ditt rum du står i på första bilden????

Vilken våning, första, andra, tredje eller fjärde????

2012-02-24 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0