Frågor

Skrivet den i Allmänt
Jag har fått lite fråogr som jag tänkte svara på nu.


Fråga1:

Molly
Vad heter den vita tröjan från zara?
Kollat på deras sida men kan inte hitta den.

Svar: Jag vet faktiskt inte vad den heter. Men det är en dragkejda i ryggen. Hoppas du hittar den :)



Fråga 2:

Stella
Hej vad kostade Tommy Hilfiger plagget?
jättesnyggt verkligen :D

Svar: Den kostade 99 Euro alltså ungefär 1000 kronor. Tack, roligt att du tyckte om den :)








Fråga 3:

rebeca
Du har en sjukt bra blogg men det är så att jag tycker du ska göra ett inläg där du skriver vad du tycker är viktigast med vänner och kanske lägger upp bilder och en litten komentar på dina 10 närmsta vänner. jag skulle villja ha en sån här blogg som dig men hur komm du på att göra en blogg? 
kram rebeca<3

Svar: Tack så jättemycket för din kommentar. Jag kan absolut göra ett inlägg om vänner och vilka som jag umgås med. Det är något som är väldigt viktigt för mig. Och hur jag kom på att blogga var tack vare en tenniskompis som heter Ida Eklöf. Hon bloggade och jag tyckte det verka kul. Det var också något som mina klasskompisar inte gjorde så jag ville pröva något nytt. Sen börja jag bara skriva om saker som jag själv tyckte var roligt. kram<3














Fråga 4:

En tjej
Kan inte du göra ett video inlägg men dina 5 snyggaste kläder ,5 bästa smink saker , 5 st finaste berlock ?:)
Svar: Det kan jag absolut göra. När det blir tillfälle till det :)









Fråga 5:Fanny Thai ([email protected])
Hej Molly!
Vad har du för text på dina inlägg? Kram Fanny :)
Svar: Hej Fanny! Jag vet faktiskt inte. Jag bara börjar skriva, haha :) Så kan tyvärr inte hjälpa dig :) kram








Fråga 6:

:)
skulle du kunna lägga ut en bild på hela din familj? ni verkar vara så fina, jätte bra blogg. kram :)
Svar: Vad gulligt skrivet. Det kan jag verkligen göra. kram :)
Här är en bild från Sabo festen som vi var på. (jag tycker inte jag ser så bra ut där men aja)




Fråga 7:
Ida
Hej, kan inte du videoblogga oftare? :)
Svar: Hej, jo det kan jag göra. Jag säger hela tiden att jag ska göra det och jag ska verkligen försöka. men jag tycker det är svårt att vara seriös och tycker bara att jag låter löjig. haha, men jag ska göra mitt bästa :)




Postat av: Frida

Hej!

Gud så snygg Hilfiger klänningen eller vad det är var!

Hittar inte den på deras webshop :(

Vet du vad just den modellen heter eller så skulle det vara jättesnällt om du skrev det här :)

Kram

2012-02-19 @ 17:13:10
URL: http://fridaottossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0