ussch fy och blä!

Skrivet den i Allmänt
Gillar inte detta vädret. det gör en bara sur. Och jag vill vara glad. Så idag har jag gått inne och försökt att undvika att titta ut. Men om det väl ska regna kan det la göra det rejält så jaja. Så jag har gått runt med musik i örnonen och gjort i stort sätt ingenting. Tittat lite tv, läst(som verkligen är öken tråkigt), tittat fb säkert 100 gånger och bara velat att vädret skulle bli lite bra så att jag kunde gå ut. Men det verkar ju tydligen inte bli så. Så nu ska jag utrusta mig för att möta regnet. Måste ut. Orkar inte med mig själv annars. Är lite sällskapssjuk också men har inte haft någon som har haft tid för mig idag så jag får klara mig med mig själv. Haha! Nu väntar en promenad. Ha det bra!
Hej på dig syster!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0