tillbaka vid skolbänken.

Skrivet den i Allmänt
Dagens: Topp-Zara/Jeans-Vero Moda
Att vara tillbaka var inte riktigt det jag såg fram emot. Det gick ändå ganska bra idag. Jag var på gott humör och hade riktigt roligt. Mina kompisar är helt galna. Man får lite rivmärken hit och dit men då ger man bara igen. haha! Elin förlåt! Så är det. Idag var egentligen den jobbigaste dagen under veckan så nu är det hyfsat lugna dagar denna veckan. hoppas jag i alla fall. Och idag var också en hemma eftermiddag. Behövde komma ikapp med en bok som jag har typ 70 sidor kvar på och jag ska göra både en skriftlig och muntlig redovisning på nästa vecka. Men jag klarar det. No big deal! För resten av veckan har jag lite roliga saker inplanerat.puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0