Right now!

Skrivet den i Allmänt
En snabb förklaring på dagen= :)
Har varit riktigt roligt. Tatt en fika på stan, skrattat och varit omogen med mina kompisar. Men man måste lätta upp stämningen lite. Vi hade sjukt roligt. Kanske gjorde bort oss lite men so what. Man lever bara en gång och det är bara att köra. Allt kommer lösa sig! Så hade jag elevensval med Stefan. Var riktigt taggad och glad vilket också gjorde att jag spelade drömtennis. Och nu fick jag också klart för mig vad mitt problem har varit med tanke på att nästan allt har flugit ut även om jag inte ens tar i. Det var rackets fel. Inte mitt :) Strängarna behövde bytas för de var inte tillräckligt hårda. Så nu går allt som en dans igen. Perfekt! Nu har jag snart packar klart och ska nu försöka plöja ut den där jädrans boken. Puss<3
Dagens:
T-shirt- Ralph Lauren
Jeans- A&F
Hoodie- Berkley
Beautiful grils...
Mumsfilibaba:)
My happyface

Postat av: Fannii

sv: Men vad kul att du gillar min blogg! Jag har för ett tag sen gjort sådana inlägg där jag visar hur jag lägger en fin bas. Men jag kan göra det snart igen kanske! kram

2012-02-09 @ 17:14:04
URL: http://fanniies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0