Österrike-Fiss, Chek!

Skrivet den i Allmänt
Då har vi kommit till Österrike. Till en liten by som heter Fiss. Jättemysigt verkligen. Alla hus/stugor ser nästan likadana ut med samma små mysiga stil. Så det här gillar vi. Så nu ser vi fram emot tre underbara skid-dagar här och jag ska verkligen njuta. Känner att jag kommer blogga om jag har tid. Det finns som sagt mycket annat att göra här så bloggen kommer lite efter. Men jag lovar bilder kommer komma och jag kommer förklara mer när jag kommer hem och har lugn och ro. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige och att alla som har lov hittar på något roligt. Puss<3

Rebeca: Tack så mycket för din kommentar. Gör mig jätteglad över att du tycker om bloggen! jag svarar när jag kommer hem om det är okej. Har som sagt mycket annat just nu. så hoppas det går bra. kram!<3



Två spontana bilder från dagen :)

Postat av: Wilma Danielsson♥

Just nu är dagens blogg igång i min blogg.

Va gärna med!♥

http://wilmadanielssons.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

Lycka till! :)

2012-02-14 @ 10:04:46
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0