Min resa

Skrivet den i Allmänt
The Swedish party bus!
Festlokalen
Stog och sjöng framför Mando Diao!
Presentationen av den nya Thomas Sabo kollektionen.
Vyn från balkongen
Uppe på toppen, ganska kallt...:)
Bjuder på en trött och osminkad bild i bilen påväg hem.
Körde in på Gullrisvägen med ett leende på läpparna:)

Ska man förklara min resa är det med ordet OTROLIGT. Det här var ju inte direkt en vanlig skidresa. Började med en fullspäckad lördag med shopping och en av det största Thomas Sabo festerna man kan vara på. Följdes av en halvdag på Inhorgenta smyckesmässa. Med en hemlig nyhet från Sabos del. Som ni inte kommer få ta del av just nu. Familjen Samuelsson satte sig sen i bilen för att köra till den Österrikiska byn Fiss. Där checkade vi in på Fisserhof hotel. Sedan var det två dagar med skidåkning, afterski, bad, mat mm! Vi packade sedan väskorna för tidigare hemresa än tänkt på grund av lite sämre väder så igår satt vi i bilen från 08:40 till 01:00. Känlsan som uppstod när man kom hem var YES! Äntligen! För den bilresan var inte så rolig men det var ingen idé att klaga. Vill tacka min kära pappa som orkade köra hela vägen hem. Helt otrolig är du i mina ögon. Så nu fick ni en liten inblick i min skidsemster. vill ni ha reda på mer detaljer är det bara att kommentera :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0