Ledighet är alltid en fördel.

Skrivet den i Allmänt
Att kunna ha två dagar off från skolan är tur. Man orkar verkligen inte annars. Jag vill ha mer ledigt så klart men man får ändå vara glad för det lilla. Eftersom att jag var i backen i går och det blev ganska sent så har jag tatt det ganska lugnt idag. Fram till klockan ett gick jag bara runt och inte gjorde någonting. Gick runt i mina fina mjukisbyxor och stora huddie. Det är verkligen det man behöver ibland. Så åkte vi upp och kollade på herr-fotboll i fotbollshallen. Vi skulle stötta södra ving. Och det gick hyfsat bra för dom. Så det var roligt. Måste tagga upp för fotbollen. Känner verkligen inte för det just nu men måste hitta något  roligt med det. Så har Evelina varit här en stund. Mysigt! Så nu blir det en lugn kväll med lite plugg och Melodifestivalen. Så kommer Emma hit sen för hon ska sova här. party!
Dagens: Kofta-Hunky Dory, Vitlångarmad-Ralph Lauren, Jenas- Abercrombie & Fitch, Smycken- Thomas Sabo, Raggsockar- Lager 157
Ester Elenora sjal
Var duktig idag med och städade :)
Evelina fokuserad på spel :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0