just do it!

Skrivet den i Allmänt
(tre halv dåliga iphone bilder)
Har nu gjort 540 inlägg på bloggen. Inte så dåligt måste jag säga. Hoppas ni gillar det. Onsdag är det idag då. Mitten på veckan. Idag var en flängig dag. Allt var som vanligt fram till firskvården då vi skulle skynda upp till simhallen och sen efter typ 20 minuter där skynda ner igen. Lite smått trött var jag när jag kom hem. Vi har också varit på banken och löst in sparpengar. Blev en del. Så nu har vi massor av Euros istället. Taggning tll 110% nu asså. Vill bara komma bort från allt. Speciellt från skolan. Att få ha det skönt och bara njuta i en vecka ska bli såå skönt. Alla behöver lite vila någon gång. Nu istället sitter jag och plöjer en bok som jag måste läsa ut snabbt. Har typ 200 sidodr kvar och vill helst vara klar typ till helgen... Får se hur det går annars får den hänga med till Österrike:( aja, vi får väl se. Så ska försöka fokusera lite till nu. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0